הפקת סרט תדמית
היום, כל ארגון או אדם, המבקשים לפרסם את מוצריהם או את עצמם, פונים לחברות הפקה המתמחות בהכנה של הפקת סרט תדמית.
ישנם סוגים שונים של סרטי תדמית, כשחברת ההפקה מתאימה את סוג הסרט המתאים ביותר למטרותיו של הלקוח.
למה משמשת הפקת סרט תדמית?
הבשנים האחרונות, מאז שהתחום של הפקת סרט תדמית הפך לתחום מבוקש ביותר,
הביקוש רק הולך וגדל.ישנם מספר סוגים של סרטי תדמית:
סרטי תדמית לתערוכות או כנסים, סרטי תדמית כלליים,
סרטי תדמית למשקיעים, סרטי קידום מכירות (קד”מ), סרטי מוצר,
סרטי הסברה וסרטי הדרכה.
הפקת סרט תדמית למשקיעים הינה כלי מעולה להבטיח פגישה עם משקיע פוטנציאלי.
כשעוסקים בהכנה של סרט תדמית למשקיעים,
צריכים להקדיש תשומת לב ומחשבה רבה לתכנים בסרט ולאופן ההפקה.
המטרה של הפקת סרט תדמית למשקיעים, היא ליצור סרט בעל מסרים ברורים, מעניין ומקצועי.
מהו ההבדל בין הפקת סרטון תדמית לבין הפקת סרטי מוצר?
הפקת סרט תדמית נועד למתג חברה או איש מקצוע, המבקש לשווק מוצר או את עצמו.
תפקידם של סרטי תדמית הינו להציג את ההיצע של ארגון, או את הטכנולוגיה שאותה הוא מפתח.
סרטי מוצר מתמקדים בהצגת התכונות והיתרונות של מוצר או מוצרים מסוימים, א
ו קווי מוצר של הארגון. הפקת סרטון תדמית או הפקה של פרסומת נועדו לפרסם מוצר או עסק,
עד כאן הדמיון ביניהם. לכל אחד מסוגי ההפקה, סרט תדמית או פרסומת יש מאפיינים משלו המבדילים ביניהם:
הפקה, תסריט, אורך, השקעה ועלות. אלה הבדלים מהותיים ומשמעותיים מאד כשמשווים בין סוגי ההפקות.
הפקת סרטון תדמית כולל שלבים רבים והם: קדם הפקה, הפקה, עריכה ראשונית של הסרט, עריכה מתקדמת וגרסת שידור, שהיא הגרסה שתעלה לשידור.
כל אחד מהשלבים נמשך זמן שונה מהשלב שלפניו או אחריו.
אני עוסקת בתחום הרחב של הפקת סרט תדמית,
הכנת מצגות לאירועים, הפקת סרטונים וסרטוני פרסומת.
אצלי באולפן תפגשו אנשי מקצוע וותיקים ומיומנים, המתמחים בהכנה של סרטי תדמית לארגונים ולחברות, בכלים טכנולוגים מתקדמים ומשוכללים.